Oakville (6) - Reisverslag uit Toronto, Canada van Nel Muller - WaarBenJij.nu Oakville (6) - Reisverslag uit Toronto, Canada van Nel Muller - WaarBenJij.nu

Oakville (6)

Door: Nel

Blijf op de hoogte en volg Nel

17 Juni 2014 | Canada, Toronto

Vanmorgen eerst richting Mississauga gereden en daar aan de oevers van het meer gewandeld en op een bank gezeten. Aan de andere zijde van het meer was vaag de skyline van Toronto te zien, het was wat heiig.
Daarna weer richting Oakville gereden en besloten ergens op te steken. Daar heb ik de smerigste koffie ooit geproefd en gelijk door de WC getrokken, Jakkie. Het ijsje smaakte beter.

Baan en Else kwamen ons daar ophalen om gezamenlijk naar Toronto te gaan, naar het nieuwe aquarium. Prachtig was het. We hebben daar ruim 2 uur doorgebracht.

Vervolgens zijn we weer in de auto gestapt en naar Mississauga gereden en daar heerlijk gegeten. Op naar het hotel en afscheid genomen.

Morgen wordt het inpakken en nog een dagje hier doorbrengen om morgenavond naar Nederland terug te vliegen. Daar hebben we ook wel weer zin in.

• 17 Juni 2014 - 20:44

Annemieke:

Succes met inpakken en goeie reis terug!!!

• 17 Juni 2014 - 20:56

Pieter:

Lekker hoor!!

weer naar huis, heb even op internet gekeken, er staat straks als ik naar mijn werk ga een boeing 747-400 genaamd City of Tokyo te wachten om jullie naar Schiphol te brengen!!

Goede vlucht gewenst!