Oakville (2) - Reisverslag uit Oakville, Canada van Nel Muller - WaarBenJij.nu Oakville (2) - Reisverslag uit Oakville, Canada van Nel Muller - WaarBenJij.nu

Oakville (2)

Door: Nel

Blijf op de hoogte en volg Nel

13 Juni 2014 | Canada, Oakville

Vanmorgen naar Hamilton gereden naar de haven. Het vakantieseizoen is nog niet echt begonnen want het is nog erg stil.

Koffie gedronken in een tentje dat open was en daarna een wandeling gemaakt. Nog even wat gegeten in hetzelfde tentje.

Daarna naar Baan en Else gegaan. Hun huis bekeken, leuk sfeervol huis maar nog wel wat werk om het helemaal naar het zin te krijgen.

Met elkaar zijn we op pad gegaan. O.a. de botanische tuin opgezocht en daar een wandeling gemaakt. Het was warm en een beetje benauwd.

Weer terug naar het huis van Baan en Else, daar met elkaar gegeten. Jessica, Dave en Caleb waren er ook. Dave heeft nog een demo gegeven hoe hij koffie brandt, interessant!

Om 21.00 uur waren we weer thuis, voor het donker werd. De schemering duurt hier kort, binnen 20 minuten is het donker.